Sabtu, 8 Jun 2013

Saya Nak Menang 30 Helai T-shirt Free




Hi…saya nak update lagi T-shirt Mudah Terengganu. Segmen Sponsor T-shirt for Blogger #3 dah pun bermula. Kalau menang, kita akan dapat 2 helai t-shirt free untuk diri sendiri + 30 helai t-shirt free untuk dijadikan hadiah Giveaway kita nanti. Kalau kita jadi antara tiga top referral segmen mereka, kita akan dapat lagi sebiji mug design sendiri.
Nak tengok syarat-syarat untuk join segmen tu, klik sini Sponsor T-shirt for Blogger #3
Menarik lagi, kalau kita menang, mereka bukan saja akan sponsor t-shirt, malah bakal 30 orang pemenang GA kita nanti boleh pilih saiz t-shirt sendiri. Segala kos penghantaran kepada pemenang juga ditanggung oleh pihak T-shirt Mudah Terengganu. Best kan J
Nak tahu tentang produk dan servis T-shirt Mudah Terengganu, sila ke entry saya yang lepas. Klik sini T-shirt Printing Murah dari T-shirt Mudah Terengganu
Apa strategi saya untuk menang segmen ni? Saya kan buat GA yang sangat mudah supaya ramai yang akan join. Sangayt mudah tu macam ni:
  • Follow blog T-shirt Mudah Terengganu & blog saya
  • LIKE facebook page T-shirt Mudah Terengganu & blog saya
  • Copy HTML & post sebagai entry mereka

Mudah kan…saya juga akan berkolaborasi dengan best buddy saya untuk blogwalking bersama dan mempromosikan GA saya.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Salam...terima kasih sebab join segmen ni. Jgn lupa tengok keputusan segmen Sponsor T-shirt for Blogger #3 yang akan diumumkan pada 17 Jun nanti.